П`ятниця, 26.04.2024, 17:46
Вітаю Вас Гость | RSS
«АКОРД»
Інформація про засновників
Деркач Оксана Олексіївна,
кандидат педагогічних наук, доцент, докторант Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського,
Голова Правління Молодіжної громадської організації Науково-просвітницький цент інноваційних технологій розвитку особистості «АКОРД»

У травні 2000 року закінчила Київський національний університет культури і мистецтв за спеціальністю „Музичне мистецтво”. З 1 січня 2001 р. по 31 грудня 2003 р. навчалася в аспірантурі Київського національного університету культури і мистецтв. 18 грудня 2003 року захистила кандидатську дисертацію на тему: „Активізація пізнавальної діяльності школярів на початковому етапі навчання гри на струнно-смичкових інструментах.
З 26 лютого 2004 року викладає у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського (кафедра педагогіки і методики початково навчання Інституту педагогіки та психології).
Рішенням Вченої Ради університету від 27 лютого 2008 було висунуто на здобуття стипендії кабінету Міністрів для молодих науковців. Рішенням Кабінету Міністрів від 15 жовтня 2008 року було присуджено стипендію кабінету Міністрів для молодих науковців.
З 1 листопада 2010 року – докторант Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Науковий консультант – доктор педагогічних наук, професор Тарасенко Галина Сергіївна.
Коло наукових інтересів :
• використання арт-педагогіки як інноваційної, особистісно орієнтованої та здоров’язберігаючої технології навчання та виховання школярів та студентської молоді у навчально-виховному процесі закладів освіти різного рівня акредитації;
• підготовка вчителів, практичних психологів та соціальних педагогів до реалізації діагностичного, психокорекційного, розвивального, психогігієнічного та виховного потенціалу арт-педагогіки та атр-терапії.
За результатами наукових пошуків видруковано більше 30 статей у наукових часописах провідних вищих навчальних закладів, зокрема – Національного педагогічного університету ім. М.Драгоманова, Луганського національного університету ім. Т.Шевченка, Запорізького національного університету, Київського національного університету культури і мистецтв, Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського, Чорноморського державного університету ім. П.Могили, Кримського гуманітарного університету, Кримського інженерно-педагогічного університету та ін.
З метою забезпечення курсів „Педагогіка творчості”, „Основи арт-терапії” та „Основи сценічного та екранного мистецтва” видруковано серію навчально-методичних посібників:
1. Деркач О. Педагогіка творчості: Арт-терапія на допомогу вчителю, вихователю, практичному психологу. - Вінниця: ВДПУ, 2006. - 60 с.
2. Деркач О. Педагогіка творчості: Казкотерапія на допомогу вчителю, вихователю, практичному психологу. - Вінниця: ВДПУ, 2008. - 48 с.
3. Деркач О. Педагогіка творчості: Музична терапія на допомогу вчителю, вихователю та практичному психологу. - Вінниця: ВДПУ, 2009. - 65 с.
4. Деркач О. У гості до Мельпомени: Частина І: Становлення та розвилок театрального мистецтва. – Вінниця: ВДПУ, 2010.- 155 с.

Хіля Анна Вікторівна
магістр педагогічної освіти, аспірант Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.
Член Правління Молодіжної громадської організації Науково-просвітницький цент інноваційних технологій розвитку особистості «АКОРД»

У 2006 році закінчила магістратуру Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського та пройшла курс навчання у Школі кадрового резерву при центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників державних підприємств, установ та організацій Вінницької області. У тому ж році пройшла стажування у Вінницькому обласному центрі СССДМ.
З 2007 року працює у Вінницькому обласному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Вела такі напрямки роботи, як робота з дітьми та молоддю з функціональними обмеженнями та особами з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. На даний момент відповідає за організацію заходів центру, моніторинг та контроль за виконанням доручень, програм та планів обласною мережею ЦСССДМ та закладів соціального обслуговування.
З 2010 року є аспірантом Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського. Працює над дисертаційним дослідженням з проблем виховання дітей з функціональними обмеженнями.
За час навчання в університеті надруковано:
Статті:
• Хіля А. Проблема формування особистості молодших школярів засобами дитячої книги у творчій спадщині В.О.Сухомлинського // Реалізація ідей В.О.Сухомлинського в практиці роботи сучасної початкової школи: Збірник матеріалів студенської наукової конференції. – Вінниця, 2005. – Випуск ІІ. – Ч.І. – С.45-48.
• Хіля А. Формування інтересу молодших школярів до дитячої книги // Наукові записки: Серія „Початкове навчання”. – Випуск 3. – Вінниця, 2005. – С. 106-108.
• Хіля А. Виховний потенціал дитячої книги // Наукові записки: Серія „Початкове навчання”. – Випуск 4. – Вінниця, 2006. – С. 85-87.
• Хіля А. Формування ідеалів молодших школярів засобами дитячої книги // Актуальні проблеми педагогіки початкової освіти в контексті соціальних сподівань: Збірник наукових статей. – Вип. 2. – Вінниця: ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 2006. – С. 82-91.
Робочий зошит для учнів Ш-1Vкласів:
• Аукціон улюблених книжок/ Укл.Хіля А. – Вінниця, 2006. - 24 с.
У 2010 році подано до друку статі:
• Перспективи впровадження арт-педагогіки у роботу з дітьми з функціональними обмеженнями
• Завдання ціннісного виховання в умовах інформаційного суспільства

Мазур Роман Іванович
спеціаліст початкового навчання, аспірант Інституту соціальної і політичної психології АПН України
Член Правління Молодіжної громадської організації Науково-просвітницький цент інноваційних технологій розвитку особистості «АКОРД»

Закінчив у 2010 році Інститут педагогіки і психології Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського, за спеціальністю: Початкове навчання, спеціалізація: практична психологія.
З 05 жовтня 2010 – аспірант Інституту соціальної і політичної психології Академії педагогічних наук України.
Досвід тренінгової та консультативної роботи роботи – з 2008 р.
Лауреат всеукраїнських конкурсів накових робіт та ім. Г. Вороного у 2009 та 2010 роках.
Коло наукових інтересів:
• природа моральних якостей (зокрема – альтруїзм, егоїзм, совість) та творчості, вплив ЗМІ на їх формування у молоді;
• депресія, суїцид і соціальні страхи у підлітковому віці;
• сугестія та маніпуляція у спілкуванні, їх використання у навчально-виховному процесі;
За період навчання написано і надруковано ряд наукових та публіцистичних статей, та конкурсних робіт, серед яких:
1. Мазур Р. Діти індиго і особливості їх виховання // Наукові записки ФПВПК ВДПУ:вип. 5 ч. І – Вінниця ВДПУ, 2007- С. 174-176.
2. Мазур Р. Психологічні закономірності розвитку пам’яті молодших школярів // Психолого-педагогічні аспекти розвитку пам’яті та творчого мислення: Зб. матеріалів. – Вінниця, 2008. – С. 186-189.
3. Мазур Р. Здатність до творчості як психолого-педагогічна проблема ⁄⁄ Наукові записки: Зб. матеріалів науково-практичної конференції викладачів і студентів: Серія «Початкове навчання»: Випуск 7. Частина І – Вінниця: ВДПУ, 2009. – С.210-213.
4. Мазур Р. Соціальна природа альтруїзму та егоїзму // Соціальний педагог. – 2010. - № 4. – С. 43-49.

КОРОЦІНСЬКА ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА
Член Правління Молодіжної громадської організації Науково-просвітницький цент інноваційних технологій розвитку особистості «АКОРД»

Освіта: ВДПУ ім. М. Коцюбинського, Інститут педагогіки і психології (магістратура) – 2011 рік випуску; Вінницький освітній проект з кататимного переживання образів.
Досвід психологічної практики: з 2009 року.
Напрямки роботи: психодіагностика, індивідуальне консультування,сімейне та групове консультування, тренінги, наукова робота, публікації в пресі (статті та коментарі), онлайн-консультації.
Робота з проблемами:
• емоційні та особистісні проблеми (збудливість, часта зміна настрою, страхи, дратівливість, тривожність, депресія тощо);
• труднощі в адаптації (в т.ч. і у обдарований дітей);
• невротичні реакції (страхи, енурез, енкопрез, тики, заїкання, підвищена стомлюваність, порушення сну, головні болі і т.п.);
• психологічні травми;
• проблеми спілкування (замкнутість, підвищена образливість, агресивність, брехливість і т.д.);
• труднощі досягнення життєвих цілей;
• неадекватна самооцінка та ін.
а також:
• сімейні проблеми;
• сексуальна дисгармонія;
• розвиток особистості (в т.ч. креативний).
Наукові публікації:
1. Уявлення сучасної молоді про розподіл ролей в сім’ї / Матеріали студентської конференції«Психологічні проблеми сучасної сім’ї». – Вінниця: ВДПУ, 2007.
2. Проблеми виявлення обдарованості дітей та підлітків / Збірник матеріалів науково-практичної конференції викладачів та студентів. Випуск 6. частина ІІ. – Віннниця, 2008.
3. Функціональна асиметрія півкуль та особливості емоційної сфери особистості / Збірник матеріалів науково-практичної конференції викладачів та студентів. Випуск 6. частина ІІ. – Вінниця, 2009; Матеріали VI Міжнародної наукової конференції студентів та молодих вчених «Сьогодення та майбутнє медицини». – Вінниця: ВНМУ, 2009.
4. Гендерні стереотипи як основа функціонально-рольового розподілу в сім’ї / Збірник матеріалів науково-практичної конференції викладачів та студентів. Випуск 6. частина ІІ. – Вінниця, 2009.
5. Особливості емоційної сфери юнаків під час адаптації до нових умов / Збірник матеріалів науково-практичної конференції викладачів та студентів. Випуск 6. частина ІІ. – Віннниця, 2010.
 
 
 
+ Наша історія 
20 листопада 2010 року – на засіданні установчих зборів було прийнято рішення про створення молодіжної громадської організації Науково-просвітницький центр інноваційних технологій розвитку особистості «АКОРД», головною метою якої є здійснення науково-просвітницької діяльності у сферах педагогіки, психології та інших суспільних наук, розвиток інноваційних та інтегративних технологій розвитку особистості.

30 листопада 2010 року – рішенням Вінницької міської ради зареєстровано Молодіжну громадську організацію Науково-просвітницький центр інноваційних технологій розвитку особистості «АКОРД».
 
13 грудня 2010 року – рішенням правління МГО НПЦ ІТРО «Акорд» до організації прийнято нових членів:
  • Короцінську Юлію Анатолівну (введено до складу правління),
  • Мельничук Ольгу Петрівну
  •  
    Ільницьку Майю Андріївну.
    Вітаємо нових членів організації!
У березні 2011 року до лав членів нашої організації влилися:
  • Аблітарова Аліде Рефіківна. кандидат педагогічних наук, викладач кафедри методик початкового навчання Кримського інженерно-педагогічного університету
  • Щур Наталя Юріївна, студентка ВДПУ ім. М.Коцюбинського
 Вітаємо нових членів організації!
 
 

 
 

Основні напрями діяльності Молодіжної громадської організації Науково-просвітницький центр інноваційних технологій розвитку особистості «АКОРД»:

> Науково-просвітницька діяльність:
– проведення наукових досліджень та написання наукових робіт у галузі педагогіки, психології та інших суспільних наук;
– популяризація інноваційних та інтегративних технологій розвитку особистості (арт-педагогіка, арт-терапія, казкотерапія, музична терапія, лялькотерапія та інших технологій життєтворчості);
– проведення навчальних тренінгів, семінарів, майстер-класів та презентацій в використання інноваційних та інтегративних технологій розвитку особистості для вчителів, вихователів, практичних психологів та соціальних педагогів;
– створення інформаційної бази з інноваційних та інтегративних технологій розвитку особистості (Інтернет-ресурси, бібліо-, аудіо- та відеофонди);
– організація батьківського всеобучу з метою формування усвідомленого ставлення до батьківства, пізнання основних законів психолого-педагогічного супроводу дитини тощо (навчальні семінари, тренінги та майстер класи для батьків).
> Видавнича діяльність:
– видання Наукових часописів з метою популяризації результатів наукових досліджень членів МГО та інших провідних науковців та молодих учених;
– розробка та видання серії методичних матеріалів на допомогу вчителю, вихователю, соціальному педагогу, практичному психологу з проблеми використання інноваційних та інтегративних технологій розвитку особистості;
– видання методичної, а також науково-популярної літератури для батьків з актуальних проблем виховання та питань психологічного та педагогічного супроводу дітей;
> Участь у розробці та реалізації соціальних програм та проектів.


 
 
+ Статут
+ Умови вступу
Емблема

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 54
Хмара тегів
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Хостинг від uCoz